Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20874
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ходот, Аліна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-20T10:15:24Z | - |
dc.date.available | 2024-11-20T10:15:24Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Аліна Ходот Результати діагностики сформованості індивідуального сценічного іміджу школярів умовах навчання естрадного співу /Ходот Аліна //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.138-139 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20874 | - |
dc.description.abstract | Індивідуальний сценічний імідж школярів під час навчання співу має вирішальне значення для їхнього особистісного розвитку та самовираження. Формування унікального вокального стилю дозволяє учням не лише розкрити свій творчий потенціал, але й впевненіше презентувати себе як на сцені, так і у житті. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», | uk |
dc.subject | індивідуальний сценічний імідж | uk |
dc.subject | самоусвідомлення | uk |
dc.subject | атрибутивні характеристики | uk |
dc.title | Результати діагностики сформованості індивідуального сценічного іміджу школярів умовах навчання естрадного співу | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
48.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.