Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХодот, Аліна-
dc.date.accessioned2024-11-20T10:15:24Z-
dc.date.available2024-11-20T10:15:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАліна Ходот Результати діагностики сформованості індивідуального сценічного іміджу школярів умовах навчання естрадного співу /Ходот Аліна //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.138-139uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20874-
dc.description.abstractІндивідуальний сценічний імідж школярів під час навчання співу має вирішальне значення для їхнього особистісного розвитку та самовираження. Формування унікального вокального стилю дозволяє учням не лише розкрити свій творчий потенціал, але й впевненіше презентувати себе як на сцені, так і у житті.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectіндивідуальний сценічний іміджuk
dc.subjectсамоусвідомленняuk
dc.subjectатрибутивні характеристикиuk
dc.titleРезультати діагностики сформованості індивідуального сценічного іміджу школярів умовах навчання естрадного співуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.