Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20851| Title: | Особливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелекту |
| Authors: | Коргун, Лариса Миколаївна Korhun, Larysa Mykolayivna |
| Keywords: | інклюзивне навчання інтелект порошуння інтелекту |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | ТОВ «Лерадрук» |
| Citation: | Коргун Л. М. Особливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелекту / Л. М. Коргун // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 195-203 |
| Abstract: | У значної частини дітей з особливими освітніми потре- бами спостерігається стійке зниження пізнавальної діяльнос- ті дитини, яке виникає в наслідок органічної поразки ЦНС. У соціальній моделі відношення до даної категорії їх прийнято позначати як дітей з обмеженими психічними можливостями, дітей з ментальними проблемами, або як одну з категорій дітей з особливими освітніми потребами. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20851 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.