Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20828| Назва: | Управлінський контекст формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у НУШ |
| Автори: | Кудрявцева, Олена Альбертівна Kudryavtseva, Olena Albertivna Чебан, Ю. В. |
| Ключові слова: | старший дошкільний вік Нова українська школа НУШ формування емоційно-вольової готовності |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
| Бібліографічний опис: | Кудрявцева О. А. Управлінський контекст формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у НУШ / О. А. Кудрявцева, Ю. В. Чебан // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 67-74 |
| Короткий огляд (реферат): | Формування емоційно-вольової готовності старших дошкільників до навчання у Новій українській школі (НУШ) зумовлена сучасними освітніми реформами, спрямованими на забезпечення якісної освіти на всіх рівнях. Перехід від дошкільної до шкільної освіти є важливим етапом в житті дитини, який супроводжується значними змінами у її особи- стості та способі життя. Для успішного пристосування до нового навчального середовища необхідно забезпечити на- лежний рівень емоційно-вольової зрілості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20828 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 11.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.