Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорбунова, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorGorbunova, Nataliya Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-04-11T09:02:28Z-
dc.date.available2019-04-11T09:02:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГорбунова Н. В. Теорія та методика розвитку словника дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Наталія Володимирівна Горбунова; наук. консультант Н. В. Гавриш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 40 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2080-
dc.description.abstractУ дисертації представлено комплексний аналіз проблеми розвитку словника дітей старшого дошкільного віку. Обґрунтовано системний підхід до вивчення слова, принципи організації словникової роботи з дітьми старшого дошкільного віку, діяльнісний, компетентнісний підходи до організації словникової роботи, змістовий аспект розвитку словника дітей старшого дошкільного віку в різних видах мовленнєвої діяльності; визначено тенденції та стадії оволодіння дитиною словом в онтогенезі, педагогічні умови розвитку словника дітей старшого дошкільного віку (створення позитивного емоційного тла для занурення дітей у комунікативно-мовленнєве середовище; дотримання послідовності етапів розвитку словника дітей (занурення, орієнтація, диференціація, активне вживання) за пріоритетності індивідуальних форм словникової роботи над загальногруповими; інтеграція цілеспрямованої словникової роботи в різні види мовленнєвої діяльності (художньо-мовленнєва, навчально-мовленнєва, мовленнєво-ігрова); взаємодія дошкільного навчального закладу з родинами в роботі з розвитку словника дітей); виявлено критерії (мотиваційний, когнітивно-змістовий, експресивно-оцінний), показники та схарактеризовано рівні розвитку словника дітей старшого дошкільного віку; науково обґрунтовано, розроблено лінгводидактичну модель і експериментальну методику розвитку словника старших дошкільників у різних видах мовленнєвої діяльності (художньо-мовленнєва, навчально-мовленнєва, мовленнєво-ігрова). Thesis is devoted to the complex research of the problem of developing the vocabulary of older pre-school children. System approaches to studying the word, the principles of organizing teaching vocabulary to older pre-school children, practical and competence approach to organizing teaching vocabulary to older pre-school children, the aspect of content of older per-school children’s vocabulary in different kinds of speaking activities are grounded; the characteristic of semantic word’s structure is given; peculiarities of understanding and using words by older per-school children, the regularities and stages of acquisition the word by a child in ontogenesis are defined; pedagogical terms are theoretically grounded (creating positive emotional background and dipping children in language communicative surrounding, abidance of the sequence of steps developing the vocabulary of older pre-school children (dipping, orientation differentiation, active using) with the priority of individual vocabulary work forms on group ones, integration of purposeful vocabulary work in different language skills (academic speech, art speech, playing speech), interaction of pre-school studying establishment and parents on developing vocabulary), criteria (motivational, cognitive-content, expressive-evaluative) and indexes are specified, levels of acquisition the vocabulary by older pre-school children; the model of developing the vocabulary of older pre-school children is developed and the efficiency of its methodical support is experimentally approved.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрозвиток словникаuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.subjectсловникова роботаuk
dc.subjectзбагачення словникаuk
dc.subjectуточненняuk
dc.subjectактивізація словникаuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectвиди мовленнєвої діяльностіuk
dc.subjectdeveloping of the vocabularyuk
dc.subjectolder pre-school childrenuk
dc.subjectvocabulary workuk
dc.subjectgaining vocabularyuk
dc.subjectclarifyinguk
dc.subjectactivating vocabularyuk
dc.subjectpedagogical termsuk
dc.subjectkinds of speech activityuk
dc.titleТеорія та методика розвитку словника дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeTheory and methods of developing the vocabulary of older pre-school childrenuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorbunova_aref (1).pdf360.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.