Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20594
Title: | Професійна самореалізація майбутніх фахівців дошкільної освіти як психолого-педагогічна проблема |
Authors: | Фроленкова, Н. Тімченко, Л. |
Keywords: | дошкільна освіта психолого-педагогічна проблема майбутні фахівці самореалізація |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Фроленкова Н. Професійна самореалізація майбутніх фахівців дошкільної освіти як психолого-педагогічна проблема / Н. Фроленкова, Л. Тімченко // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 47-51 |
Abstract: | На сучасному етапі розвитку системи освіти є актуальною проблема організації професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка зумовлена потребою в підготовці висококваліфікованих педагогів, здатних до ефективної професійної діяльності та розвитку в умовах сучасних викликів освіти. Вона відображена у законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про дошкільну освіту», Державному стандарту дошкільної освіти України [1], професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти» [4], які чітко визначають вимоги до професійних компетентностей педагогів, включаючи здатність до професійного саморозвитку та самореалізації. Вивчення цих документів показує важливість забезпечення умов для самореалізації педагогів як однієї з ключових умов підвищення якості освіти. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20594 |
Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.