Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20594
Title: Професійна самореалізація майбутніх фахівців дошкільної освіти як психолого-педагогічна проблема
Authors: Фроленкова, Н.
Тімченко, Л.
Keywords: дошкільна освіта
психолого-педагогічна проблема
майбутні фахівці
самореалізація
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Фроленкова Н. Професійна самореалізація майбутніх фахівців дошкільної освіти як психолого-педагогічна проблема / Н. Фроленкова, Л. Тімченко // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 47-51
Abstract: На сучасному етапі розвитку системи освіти є актуальною проблема організації професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти, яка зумовлена потребою в підготовці висококваліфікованих педагогів, здатних до ефективної професійної діяльності та розвитку в умовах сучасних викликів освіти. Вона відображена у законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про дошкільну освіту», Державному стандарту дошкільної освіти України [1], професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти» [4], які чітко визначають вимоги до професійних компетентностей педагогів, включаючи здатність до професійного саморозвитку та самореалізації. Вивчення цих документів показує важливість забезпечення умов для самореалізації педагогів як однієї з ключових умов підвищення якості освіти.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20594
Appears in Collections:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.