Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20589
Title: | Фасилітативна підтримка розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно- комунікаційних технологій |
Authors: | Гуданич, Наталія Миколаївна Hudanych, Nataliia |
Keywords: | пізнавальна інциатива дошкільна освіта інформаційно-комунікаційні технології |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Гуданич Н. Фасилітативна підтримка розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно- комунікаційних технологій / Н. Гуданич // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 20-25 |
Abstract: | Фасилітативна підтримка розвитку пізнавальної ініціативності за допомогою інформаційно-комунікаційніх технологій є критично важливою для майбутніх вихователів, оскільки це дозволяє зробити навчання більш динамічним, цікавим та індивідуально орієнтованим Інформаційно-комунікаційні технології займають центральне місце в сучасній освіті, зокрема в дошкільній. Інформаційно-комунікаційні технології сприяють більш ефективній комунікації, розвитку критичного мислення та пізнавальної активності дітей. В умовах глобальних змін та цифровізації освіти важливо готувати майбутніх вихователів до роботи в цифровому середовищі, що вимагає від педагогів готовності використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки пізнавальної діяльності дітей, а також уміння інтегрувати ці технології в освітній процес. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20589 |
Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.