Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20587
Назва: Цифрова компетентність як складник професійної компетентності майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти
Автори: Березовська, Людмила Іванівна
Berezovska, Liudmyla Ivanivna
Ключові слова: дошкільна освіта
цифрова компетентність
майбутні вихователі
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Березовська Л. І. Цифрова компетентність як складник професійної компетентності майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти / Л. І. Березовська // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 25 жовтня 2024 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2024. С. 8-13
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ потребує від майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти (далі – ЗДО) умінь пристосовуватися до нових умов, бути гнучким, мобільним, креативним. Для того, щоб досягти суб’єкт-суб’єктної взаємодії з дітьми, сучасний вихователь повинен володіти інформаційно-комунікаційними технологіями (далі ІКТ), бути медіа грамотним та компетентним. Запровадження ІКТ в освітній процес – це не данина моді, а необхідність. У зв’язку з цим заклади вищої освіти у процесі підготовки майбутніх вихователів ЗДО, повинні сформувати у студентів інформаційно-цифрову компетентність, яка є ключовою професійної майстерності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20587
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf2.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.