Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20383
Назва: Інтеграція спільнот: дієві практики, інструментарій підтримки та мотивації
Автори: Папач, Ольга Іванівна
Papach, Olha Ivanivna
Ключові слова: професійне рандеву
професійна спільнота педагогічних працівників –
соціально-педагогічні співтовариства
професійна самооцінка
педагогічна комунікація
віртуальні педагогічні спільноти
мережеві педагогічні співтовариства
дискусійний простір
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеса : Екологія
Бібліографічний опис: Папач О. І. Інтеграція спільнот: дієві практики, інструментарій підтримки та мотивації / О. І. Папач // Інтегроване навчання: компетентності, цінності, практики: І-730 Математична освітня галузь. 6 клас : посібник / відп. ред. О. М. Левчишена ; КЗВО «Одес. академ. неперерв. освіти Одес. обл. ради». Одеса : Екологія, 2023. - С. 116-135.
Короткий огляд (реферат): Поняття професійної спільноти педагогів в Україні поширене недавно. Вперше його було визначено у положенні про центр професійного розвитку педагогічних працівників. Завдяки впливу Інтернету з’явилась можливість у створенні мережевих спільнот. Мережева активність педагога – одне з найактуальніших явищ, пов’язаних з процесами інформатизації в системі освіти. Головне для такої спільноти – не створювати вертикальних зв’язків, а розвивати горизонтальний демократичний простір, у якому всі учасники мають рівні права й підпорядковуються правилам групи. Наведено декілька прикладів спільнот з проблем викладання математики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20383
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Papac Olha Ivanivna.pdf3.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.