Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20318
Title: Музично-пластична природа хореографічного мистецтва
Authors: Клещуков, Володимир Петрович
Kleshchukov, Volodymyr Petrovych
Keywords: музичне та хореографічне мистецтво
інтерпретація
когнітивно-виконавські властивості
засоби виразовості
візуальнопластичні аспекти
мелодика
musical and choreographic art
interpretation
cognitive performance properties
means of expression
visual plastic aspects
melody
Issue Date: 2018
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Клещуков в. п. Музично-пластична природа хореографічного мистецтва / В. П. Клещуков // Музичне мистецтво і культура. 2018. Вип. 27, кн. 1. - С. 300-309.
Abstract: У статті виявляються візуально-пластична природа деяких музично-виразових засобів та прийоми їх виконавського втілення у хореографічному мистецтві. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукових підходів і принципів — системного, синергетичного, історичного, еволюційного підходів, а також компаративного, естетико-культурологічного, історичного методів, музикознавчого і виконавського підходів. Наукова новизна роботи полягає у поглибленні уявлень про когнітивно-виконавські процеси музичної та хореографічної драматургії у їх порівнянні. Висновки. На тлі ´рунтовних процесів просторово-візуального уречевлення часу пластичне хореографічне начало кореспондує до органічного співвідношення музичного та хореографічного інтонування у доцентровому зближенні специфічних виразових засобів різних мистецтв. Так, мелодико-інтонаційна структура музики в основному втілюється у контурно-графічному образі хореографічних жестіврухів та ліній. Але важливою для стильового розгортання виступає органічна цілісність усіх засобів музично-хореографічного рішення. The article reveals the visual-plastic nature of some musical and expressive means and the techniques of their performing in choreographic art. The research methodology consists in applying general scientific approaches and principles — systemic, synergistic, historical, evolutionary approaches, as well as comparative, aesthetic-culturological, historical methods, musicological and performing approaches. The scientific novelty of the work consists in deepening the ideas about the cognitive-performing processes of musical and choreographic dramaturgy in their comparison.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20318
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kleshchukov.pdf137.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.