Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20318
Title: | Музично-пластична природа хореографічного мистецтва |
Authors: | Клещуков, Володимир Петрович Kleshchukov, Volodymyr Petrovych |
Keywords: | музичне та хореографічне мистецтво інтерпретація когнітивно-виконавські властивості засоби виразовості візуальнопластичні аспекти мелодика musical and choreographic art interpretation cognitive performance properties means of expression visual plastic aspects melody |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Клещуков в. п. Музично-пластична природа хореографічного мистецтва / В. П. Клещуков // Музичне мистецтво і культура. 2018. Вип. 27, кн. 1. - С. 300-309. |
Abstract: | У статті виявляються візуально-пластична природа деяких музично-виразових засобів та прийоми їх виконавського втілення у хореографічному мистецтві. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукових підходів і принципів — системного, синергетичного, історичного, еволюційного підходів, а також компаративного, естетико-культурологічного, історичного методів, музикознавчого і виконавського підходів. Наукова новизна роботи полягає у поглибленні уявлень про когнітивно-виконавські процеси музичної та хореографічної драматургії у їх порівнянні. Висновки. На тлі ´рунтовних процесів просторово-візуального уречевлення часу пластичне хореографічне начало кореспондує до органічного співвідношення музичного та хореографічного інтонування у доцентровому зближенні специфічних виразових засобів різних мистецтв. Так, мелодико-інтонаційна структура музики в основному втілюється у контурно-графічному образі хореографічних жестіврухів та ліній. Але важливою для стильового розгортання виступає органічна цілісність усіх засобів музично-хореографічного рішення. The article reveals the visual-plastic nature of some musical and expressive means and the techniques of their performing in choreographic art. The research methodology consists in applying general scientific approaches and principles — systemic, synergistic, historical, evolutionary approaches, as well as comparative, aesthetic-culturological, historical methods, musicological and performing approaches. The scientific novelty of the work consists in deepening the ideas about the cognitive-performing processes of musical and choreographic dramaturgy in their comparison. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20318 |
Appears in Collections: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kleshchukov.pdf | 137.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.