Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20293
Назва: Особливості професійної підготовки вчителів-мовознавців
Автори: Крупеньова, Тетяна Іванівна
Krupeneva, Tetiana Ivanivna
Ключові слова: професійної підготовка вчителів-мовознавців
вища освіта
професінйа компетентність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Крупеньова Т. І. Особливості професійної підготовки вчителів-мовознавців / Т. І. Крупеньова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 510-511
Короткий огляд (реферат): Досягнення високого рівня сформованості готовності випускника філологічного факультету педагогічного вишу до професійної діяльності може бути здійснене лише при побудові навчання як цілісної системи, під якою прийнято розуміти певне ціле, що складається із взаємопов’язаних між собою елементів, при чому закони, принципи чи порядок зв’язку цих елементів створюють внутрішню структуру системи, а характер її взаємодії з оточуючим середовищем – її функціонування. Успішне вирішення задачі реформування освітнього процесу в сучасних умовах пов’язане з проблемою підвищення якості підготовки педагогів, у тому числі і вчителів філологічного профілю. Аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури з проблеми дослідження вказує на той факт, що до цього часу недостатньо вивчені педагогічні засади підготовки вчителів до навчально-виховного процесу, не розроблені шляхи й методи, які б сприяли ефективній підготовці вчителів до виховного процесу. Виклики лінгвістичної глобалізації, стрімкий розвиток комунікативних технологій актуалізували посилення уваги до якості професійної підготовки фахівців в галузі філології, які не лише володіють ґрунтовними теоретичними знаннями і практичними уміннями, але передусім майстерно оперують комунікативними стратегіями і тактиками, кваліфіковано використовують мову, здійснюють стандартизацію та уніфікацію науково-технічної термінології, розробляють методи і технології автоматичного анотування, реферування, машинного перекладу, зарубіжної літератури тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20293
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krupeneva.pdf7.94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.