Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20290
Title: Емоційний інтелект майбутніх психологів, що відрізняються за тривожністю
Authors: Черножук, Юрій Григорович
Chernozhuk, Yuryi Hryhorevych
Keywords: емоційний інтелект
індивідуально-психологічні особливості
майбутні психологи
тривожність
управління емоціями
методика М.Холла та Д.В.Люсіна
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Черножук Ю. Г. Емоційний інтелект майбутніх психологів, що відрізняються за тривожністю / Ю. Г. Черножук // // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 497-498.
Abstract: Мета дослідження полягає у вивченні індивідуально-психологічних особливостей емоційного інтелекту в залежності від рівня особистісної тривожності. Відповідно до мети були визначені завдання дослідження: 1) зійснити теоретичний аналіз психологічних праць за темою дослідження; 2) обрати методи й методики дослідження, що є адекватними його меті; 3) здійснити емпіричне дослідження, провести математико-статистичну обробку та психологічну інтерпретацію отриманих результатів. Об’єкт дослідження – властивості особистості майбутніх психологів, що відрізняються за тривожністю, предмет – показники тривожності та емоційного інтелекту зазначених осіб, їхній взаємозв’язок. Теоретичну основу дослідження склали положення сучасної психології про емоційний інтелект та тривожність.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20290
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernozhuk Yuryi Hryhorevych;.pdf7.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.