Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20288
Title: Співвідношення конфліктності та конфліктостійкості особистості майбутніх психологів
Authors: Ульянова, Тетяна Юріївна
Ulianova, Tetyana Yuriivna
Keywords: конфліктностьособистості
комунікаційний простір
конфліктна взаємодія
конфліктна поведінка
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Ульянова Т. Ю. Співвідношення конфліктності та конфліктостійкості особистості майбутніх психологів / Т. Ю. Ульянова // // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 494-496
Abstract: Наростаюча конфліктогенність буття залучає до комунікаційного простору все більше учасників конфліктної взаємодії. Поява конфліктів різного ступеня інтенсивності і форм призводить до руйнації сформованих правил і норм суспільної життєдіяльності людей. Конфліктна поведінка, фізичне насильство і погрози, психологічний тиск, негативні емоції, стреси, високий ступінь невизначеності, ситуації ризику – все це умови, в яких доводиться здійснювати свою діяльність багатьом людям. У такому випадку, протиставленням конфліктності, як властивості особистості, стає така характеристика особистості як конфліктостійкість, що необхідна для профілактики та корекції конфліктної поведінки. Вивчення конфліктності особистості у сучасній науці здійснюється у міждисциплінарному науковому просторі, про що свідчить інтерес до цього феномену з боку філософії, соціології, культурології, історії, педагогіки, психології, психотерапії.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20288
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ulianova.pdf7.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.