Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20244
Title: Мовленнєво-етична підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: понятійний глосарій
Authors: Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Keywords: дошкільна освіта
керівник (директор (-ка)
вихователь (-ка)
вихователь (-ка) – методист
педагогічна етика
мовленнєвий етикет
мовленнєво-етична підготовка
етикетність
культура мовлення
Візія
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Богуш А. М. Мовленнєво-етична підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: понятійний глосарій / А. М. Богуш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 45-50.
Abstract: У статті позиціоновано реалізацію стратегічних цілей розбудови дошкільної освіти, визначених у змісті нового стратегічного документа «Візія майбутнього освіти і науки України» (МОН України, 2023), в якій зазначено, що Україна стоїть на порозі трансформацій. Війна, вимушена міграція, з одного боку, зазначено в тексті «Візії», глобалізація та євроінтеграція, з іншого – вимагають змін у підходах до освіти і науки, оскільки саме освіта має стати ключем відновлення надії і можливостей для майбутнього, допомогти людям знайти своє місце в нових реаліях (Лісовий, 2023). З-поміж основних пріоритетів майбутнього освіти і науки України зазначено таке: забезпечення гідних умов праці, справедливої оплати та можливостей для безперервного професійного розвитку вихователів, учителів, викладачів, науковців у процесі загального сталого розвитку освіти України (Візія, 2023). У рубриці «Візії» - «Дошкільна освіта» визначено стратегічні цілі її розвитку, зокрема, такі з-них: безпечне освітнє й інклюзивне середовище ЗДО; гнучка й оптимальна мережа різних типів надання освітніх послуг для дітей раннього й дошкільного віку; нова якість та підходи до підготовки, перепідготовки й підвищення кваліфікації керівників ЗДО, підвищення їхньої кваліфікації та професійного зростання працівників сфери освіти дітей раннього і дошкільного віку. Досить важливими й водночас актуальними є операційні цілі (4.2 та 5.2), як-от: реалізація системи ДО на наукових доказових підходах та забезпечення гідних умов праці для працівників дошкільної освіти (педагогічного персоналу) та ін. (Візія МОН України, 2023).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20244
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf291.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.