Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20228
Title: Психолого-педагогічні умови відновлення локомоторної функції в осіб з наслідками гострого порушення мозкового кровообігу з використанням додаткових опорних пристроїв
Authors: Холодов, Сергій Анатолійович
Kholodov, Sergii Anatoliyovych
Топчій, Марія Сергіївна
Topchii, Mariia Sergiivna
Keywords: інсульт
гостре порушення мозкового кровообігу
засоби додаткової опори
відновлення навичок ходьби
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Холодов С. А. Психолого-педагогічні умови відновлення локомоторної функції в осіб з наслідками гострого порушення мозкового кровообігу з використанням додаткових опорних пристроїв / С. А. Холодов, Топчій М. С. // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 2. – С. 212-219.
Abstract: За даними МОЗ, у нашій країні щорічно реєструють 100–120 тис. осіб, які перенесли гостре порушення мозкового кровообігу (інсульт), 20–40% пацієнтів із цім діагнозом стають залежними від людей, які їх оточують. Порушення рухових функцій є складовою частиною клінічної картини людини з наслідками перенесеного інсульту. Найчастіше спостерігаються порушення рухів однієї половини тіла (геміпарез) або повна їх відсутність (гіміплегія). Найскоріше відновлення втрачених функцій особи з наслідками гострого мозкового кровообігу є одним із пріоритетних завдань комплексної реабілітації таких пацієнтів. У числі багатьох питань, які вирішуються в контексті формування життєво необхідних навичок, є відновлення локомоторної функції людини. Це знижує ступень залежності людини після інсульту від оточуючих та покращує можливості її соціальної адаптації та інтеграції в суспільстві.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20228
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.