Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20207| Назва: | Критерії та рівні сформованості передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок у дітей раннього віку з ускладеннями розвитку | 
| Автори: | Возчикова, Наталія | 
| Ключові слова: | комунікативні навички комунікативно-мовленнєва діяльність діти раннього віку критерії і рівні сформованості  | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Возчикова Н. Критерії та рівні сформованості передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок у дітей раннього віку з ускладеннями розвитку /Возчикова Н. // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 2 - С. 3-11. | 
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі діагностики дефіцитарності розвитку передкомунікативних та базових комунікативних вмінь і навичок у дітей раннього віку з ускладненнями розвитку. Автор підкреслює, що діагностику дітей раннього віку потрібно розглядати як загальний підхід до організації особистісно орієнтованого процесу виховання, спрямованого на забезпечення повноцінного індивідуального розвитку кожної дитини від народження і до періоду раннього дитинства. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20207 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2024 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3.pdf | 338.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.