Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20088
Назва: Образотворче мистецтво в китайській школі: контекст інтеграції
Автори: Бейбей, Чжао
Ключові слова: мистецька освіта
образотворче мистецтво
інтеграція
обов’язкова освіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Бейбей Ч.Образотворче мистецтво в китайській школі: контекст інтеграції/Ч.Бейбей//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1 С.69-74
Короткий огляд (реферат): У статті показано, що на нинішньому етапі цивілізаційного розвитку людство зіткнулося з низкою глобальних проблем і загроз, адекватна відповідь на які вимагає докорінних трансформацій, зокрема, нових способів мислення, дій, нових підходів до розв’язання проблем у глобальному вимірі. Насамперед мова йде про відмову від фрагментарної картини світу і переходу до нового цілісного, холістичного світогляду на засадах системного і гуманістичного підходів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20088
Розташовується у зібраннях:№1 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf549.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.