Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20032
Назва: Структура підготовленості майбутніх викладачів фортепіано до роботи з учнями-початківцями на засадах мистецької інноватики
Автори: Гуйян, Сяо
Реброва, Олена Євгенівна
Ключові слова: майбутні викладачі фортепіано
навчання гри на фортепіано
структурні компоненти
підготовленість
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Гуйян С.Структура підготовленості майбутніх викладачів фортепіано до роботи з учнями-початківцями на засадах мистецької інноватики/Гуйян С.,Реброва О.Є.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено проблемі феномену підготовленості майбутніх викладачів фортепіано до роботи з учнями-початківцями на засадах мистецької інноватики, що є результатом системної цілеспрямованої фортепіанної підготовки здобувачів пер- шого рівня вищої освіти спеціальностей 025 «Музичне мистецтво» та 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво)».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20032
Розташовується у зібраннях:№1 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf506.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.