Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20025
Назва: Методики визначення рівня сформованості наскрізного уміння діяти творчо учнів загальної середньої школи
Автори: Павельчук, Марина Олександрівна
Ключові слова: компетентність
культурна компетентність
методика діагностики
заклад загальної середньої освіти,
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Павельчук М.О.Методики визначення рівня сформованості наскрізного уміння діяти творчо учнів загальної середньої школи/Павельчук М.О.//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1.C.38-41
Короткий огляд (реферат): Відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти (2020) ком- петентність – набута у процесі навчання інтегрована здатність учня, що склада- ється із знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізову- ватися на практиці; компетенція – суспільно визнаний рівень знань, умінь, навичок, ставлень у певній сфері діяльності людини
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20025
Розташовується у зібраннях:№1 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9 (1).pdf306.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.