Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19800
Title: Естетично-ментальні параметри побудови індивідуальної роботи зі студентами в межах курсу «Художньо-прикладна графіка»
Authors: Петренко, О.
Щербакова, Л.
Keywords: естетосфера сучасної графіки
індивідуальна робота зі студентами художніх спеціальностей
графіка
сучасна графіка
художньо-прикладна графіка
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Петренко О. Естетично-ментальні параметри побудови індивідуальної роботи зі студентами в межах курсу «Художньо-прикладна графіка» / О. Петренко, Л. Щербакова // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 70-75.
Abstract: Графіка як вид образотворчого мистецтва чітко диференціюється відповідно до технік і форм виконання, що склалися продовж тривалого терміну розвитку графічних засобів зображення в історії мистецтва. Відповідно, для окремих етапів розвитку графіки притаманна своя естетосфера, що об’єднує в собі низку важливих культурно-історичних та художньо-естетичних параметрів. У тому випадку, коли графіка виступає в якості центрального предмету в межах фахової дисципліни у процесі підготовки студентів художніх спеціальностей, укладаючи зміст дисципліни, важливо враховувати не тільки історію становлення графіки, її техніко-технологічні аспекти, але й актуалізувати дисциплінарну проблематику відповідно до сучасної естетосфери візуального мистецтва.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19800
Appears in Collections:Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrenko.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.