Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19799
Назва: Вплив регулярних фізичних навантажень на емоційний стан здобувачів освіти
Автори: Коваленко, А.
Ключові слова: фізичне навантаження
рухова активність
психофізичний стан
емоційний стан
здобувачі освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Коваленко А. Вплив регулярних фізичних навантажень на емоційний стан здобувачів освіти / А. Коваленко// Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 1. – С. 27-31.
Короткий огляд (реферат): Збереження психічного здоров’я молоді є вкрай важливим завданням сучасного суспільства. Пошук ефективних засобів емоційної підтримки студентства залишається актуальним. У статті проаналізовано вплив систематичних фізичних вправ на емоційний стан здобувачів освіти. Тривале перебування вдома внаслідок дистанційного навчання призвело до значного зниження рівня рухової активності серед студентства. Сидячий спосіб життя та брак фізичних навантажень негативно позначаються на стані здоров'я, добробуті та якості життя молоді, спричиняючи додатковий стрес і загрожуючи не лише фізичному, але й психічному благополуччю. На основі огляду наукової літератури висвітлено позитивний вплив регулярних тренувань на психоемоційне здоров’я – поліпшення настрою, зменшення проявів стресу і депресії, підвищення самооцінки. Зокрема, фізичні навантаження сприяють виробленню гормонів радості – ендорфінів, що покращує емоційний стан. Доведено, що рівень рухової активності позитивно корелює з самопочуттям, активністю і настроєм студентів. Фізична активність покращує когнітивні функції, зокрема підвищує когнітивну продуктивність, пам’ять і когнітивну гнучкість. Заняття спортом також може покращити психологічний стан студентів, забезпечуючи позитивний настрій, зменшуючи симптоми депресії, покращуючи самооцінку та розвиваючи соціальні навички. Крім того, заняття спортом можуть допомогти регулювати емоції та забезпечити здобувачам освіти психологічний комфорт і самодисципліну. Отже, регулярні заняття спортом можуть слугувати ефективним засобом профілактики емоційного вигорання та підтримки психологічного здоров’я здобувачів освіти. Раціональна організація рухової активності студентів здобувачів освіти, регулярне застосування засобів фізичного виховання у різних формах занять є запорукою запобігання погіршення їх фізичного стану, працездатності та профілактики хвороб.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19799
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf296.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.