Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКняжева, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorKnyazheva, Iryna Anatoliyivna-
dc.contributor.authorЛі Ліньї-
dc.date.accessioned2024-07-30T10:35:16Z-
dc.date.available2024-07-30T10:35:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБогданова І. Акмеологічний і рефлесивний підходи як методологічне підгрунтя професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей / І. Богданова// Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 1. – С. 22-26.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19798-
dc.description.abstractСучасна освіта постійно вдосконалюється, а разом з нею змінюються й вимоги до педагогічної підготовки. У контексті професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей особливою вагомістю наділяються акмеологічний і рефлексивний підходи, які стають методологічним підґрунтям їхньої професійної підготовки. Акмеологічний підхід в освіті базується на врахуванні індивідуальних особливостей здобувачів освіти, їхнього потенціалу та готовності до самовдосконалення. У процесі підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей цей підхід дозволяє виявляти й розвивати таланти та творчі здібності кожного, допомагає студентам зрозуміти їхню власну потребу у вдосконаленні, сприяє розвитку самореалізації та самостійності, надає їм можливості самостійно визначити свої цілі та шляхи досягнення успіху в майбутній педагогічній діяльності. Рефлексивний підхід фокусує на постійному самовдосконаленні, аналізі власних дій, особистого і професійного зростання, набуття життєвих і професійно значущих компетентностей. Важливим елементом професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей є здатність критично оцінювати власну мистецько-педагогічну практику, шукати шляхи вдосконалення й адаптувати свої методики навчання до потреб сучасного мистецького середовища. Рефлексивний підхід створює умови для збагачення професійного досвіду майбутніх учителів, виявлення сильних і слабких аспектів своєї роботи, а також виробленню особистісної стратегії подальшого розвитку. Поєднання акмеологічного та рефлексивного підходів у професійній підготовці майбутніх учителів мистецьких спеціальностей відкриває широкі можливості для їхнього успішного особистісного розвитку і професійного зростання. Урахування індивідуальних потреб кожного здобувача освіти, постійна рефлексія над власною діяльністю та пошук шляхів самовдосконалення дозволяють підготувати компетентних, висококваліфікованих і творчих учителів, здатних ефективно впроваджувати свої знання й уміння в практику мистецької освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectмистецькі спеціальностіuk
dc.subjectметодологічне підґрунтяuk
dc.subjectакмеологічний підхідuk
dc.subjectрефлексивний підхідuk
dc.subjectмистецьке середовищеuk
dc.subjectмистецька освітаuk
dc.subjectздобувачі освітиuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.titleАкмеологічний і рефлесивний підходи як методологічне підгрунтя професійної підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностейuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf294.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.