Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19772
Title: Сучасні інтерактивно-розвивальні методи навчання майбутніх художників-педагогів: поєднання друкованої та комп’ютерної графік
Authors: Орос, Іван Васильович
Oros, Ivan Vasyliovych
Keywords: графіка
комп’ютерна графіка
образ
композиція
методика
образотворча мова
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Орос І. В. Сучасні інтерактивно-розвивальні методи навчання майбутніх художників-педагогів: поєднання друкованої та комп’ютерної графік / І. В. Орос // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 61-66.
Abstract: У сучасному освітньому просторі у зв’язку з впровадженням та застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, актуальними до вирішення завданнями мистецької освіти для майбутнього художника-педагога визначають розвиток здатності жити в сучасному інформаційному соціумі, зберігаючи творчо-індивідуальні особливості, проведення з користю та захопленням вільного часу, стимулювання творчої активності особистості; гармонізація психоемоційного й фізичного стану студента; становлення, формування та розвиток кожного учасника художньо-творчого колективу як «неповторної» творчої індивідуальності; засвоєння традиційних та сучасних видів та форм мистецтва; прогнозування можливостей на засадах синтезу їх використання у творчо- професійних ситуаціях; сприйняття наукового знання
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19772
Appears in Collections:Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oros Ivan Vasyliovych.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.