Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19633
Назва: Цифрова політична реклама:виклики та можливості в інтернет-комунікаціях
Автори: Фурман, Г. О.
Проноза, Інна Іванівна
Ключові слова: інтернет-комунікація
кандидат
політичний процес
цифровий простір
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Фурман Г. О Цифрова політична реклама:виклики та можливості в інтернет-комунікаціях/Г.О.Фурман,І.І.Проноза//Сучасні виклики соціально - політичного розвитку: політико-правові та соціально-економічні виміри: матеріали всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Одеса, 24 травня 2024 року. Одеса : ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2024.- С.72-75.
Короткий огляд (реферат): Зростання використання інтернет-комунікацій в політичних процесах значно змінило спосіб, яким кандидати та партії взаємодіють з виборцями. Політична реклама в цифровому просторі стала важливим інструментом формування громадської думки та впливу на виборчу аудиторію. В даній статті ми розглянемо виклики та можливості цього явища, а також його вплив на сучасні політичні кампанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19633
Розташовується у зібраннях:Сучасні виклики соціально - політичного розвитку: політико-правові та соціально-економічні виміри (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
72-75.pdf448.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.