Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19502
Назва: Геноцид: морально-етичні проблеми освітнього середовища
Автори: Козленко, Павло Юхимович
Ключові слова: геноцид
мораньно-етичні проблеми
освітне середовище
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Козленко П. Геноцид: морально-етичні проблеми освітнього середовища / П. Ю. Козленко // Освіта та соціалізація особистості. ХІІ Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 18-19 квітня 2024 р.) С. 64-67.
Короткий огляд (реферат): Термін запропонований польським юристом Рафаелем Лемкіним. Детальний науковий аналіз починається з книги Р. Лемкіна «Правління Вісі в окупованій Європі» 1944 року. Він надає таке визначення геноциду у книзі: «скоординований план різних дій, спрямованих на знищення основних засад життя національних груп, з метою знищення самих груп. Метою такого плану є дезінтеграція політичних і соціальних інститутів культури, мови, національних почуттів, релігії та економічного існування національних груп, а також знищення особистої безпеки, свободи, здоров’я, гідності і навіть життя осіб, які належать до таких груп.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19502
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
64-67.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.