Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19466
Title: Спадкоємність поколінь і розвиток суспільства
Authors: Паршина, Олександра Павлівна
Keywords: спадкоємність поколінь
розвиток супільства
філософія виховання
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Паршина О. П. Спадкоємність поколінь і розвиток суспільства / О. П. Паршина // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання. Матеріали VІІ Міжнародної конференції студентів, молодих вчених та науковців (Одеса, 23-24 травня 2024 р.) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С.
Abstract: Спадкоємність поколінь і розвиток суспільства відіграють ключову роль у філософії. Проблема розглядається через призму передачі знань, цінностей та культурних норм від одного покоління до іншого. Філософи розглядають спадкоємність як основу для збереження та розвитку суспільства, а також якзасіб формування ідентичності та стійкості культурних систем. Арістотель вважав, що спадкоємність поколінь є важливою складовою соціальної структури. Він підкреслював значення передачі знань і мудрості від попередніх поколінь до наступних. Також погоджуюсь з цiєю думкою, а також хочу додати, що крiм передачi знань та мудростi треба виховати морально і фізично здорову дитину. Чому саме морально і фізично? Малорухливий спосіб життя призводить до зниження IQ на національному рівні та негативно впливає на розумові здібності людства загалом. Зважаючи на те, що ми любимо посидіти й полежати, цей факт викликає не лише подив, а й занепокоєння. До недавнього часу показники IQ підвищувалися в середньому на три пункти щодесятиліття в усьому світі відтоді, як цей тест почали використовувати. Цей феномен називається «ефект Флінна» на честь психолога, який уперше описав його. А морально тому що, не зважаючи на те, що 20% молоді страждає на психічні розлади, а дослідження вказують на те, що для гармонійного розвитку пріорітет має бути наданий вихованню дитини з самого його народження.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19466
Appears in Collections:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parshina O.pdf926.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.