Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19432
Назва: Основи філософія освіти у поглядах Григорія Сковороди
Автори: Атаманюк, Зоя Миколаївна
Atamanyuk, Zoya Mykolaivna
Ключові слова: Григорій Сковорода
філософія освіти
Г. Сковорода
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Атаманюк З. М. Основи філософія освіти у поглядах Григорія Сковороди / З. М. Атаманюк // Освіта та соціалізація особистості. ХІІ Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 18-19 квітня 2024 р.) С. 7-9
Короткий огляд (реферат): Освіту визнано не тільки життєво необхідним способом набуття, подальшого накопичення і трансляції знань у житті нових поколінь людей. Освіта - оптимальний шлях формування людини, соціалізації особистості, один із важливих каналів нормативної регуляції, продуктивної зайнятості та морально-етичного контролю. Освіта виконує в суспільстві винятково важливу роль фундаменту всієї різноманітної, насамперед практичної (економічної) діяльності людей. Давно відомо також, що якісна освіта (глибокі й постійно поновлювані систематичні знання) - це шлях до свободи і що невігластво та недостатньо розвинена духовна культура - це смертельні вороги свободи як окремого індивіда, так і цілих народів, етносів, націй і держав. Невігластво ж завжди залишається опорою і надійним союзником різних форм поневолення, насильства та експлуатації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19432
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7-9.pdf1.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.