Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19314
Title: Розвиток відчуття метро-ритму на уроках фортепіано. «ритмічні ігри»
Authors: Бойко, Ольга Павлівна
Boіko, Olha Pavlivna
Keywords: відчуття ритму
рітмімічні ігри
уроки фортепіано
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Бойко О. Розвиток відчуття метро-ритму на уроках фортепіано. «ритмічні ігри» / О. Бойко // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 110-113.
Abstract: У фортепіанній педагогіці розвитку відчуття музичного ритму приділяється особлива увага. Ступінь зрілості, рівень майстерності піаніста-виконавця визначається вмінням переконливо і художньо правильно розшифрувати, «оживити» ритмічний запис твору, передати і розкрити задум композитора. Музичний ритм, динаміка та агогіка, на відміну від мелодії, гармонії є «власними» засобами виразності виконавця. Г.Г. Нейгауз говорив: «І ніколи не забувайте, що Біблія музиканта починається словами: «Спочатку був ритм». Виконання, позбавлене ритмічного стрижня – логіки часу та розвитку в часі, Г.Нейгауз вважав лише музичним шумом, у якому втрачено чи зіпсовано до невпізнанності музичну мову. К.М. Ігумнов бачив у вмінні знайти «живе ритмічне дихання» художню індивідуальність виконавця. На його думку, піаніст-виконавець повинен відчувати всі відхилення від метра і всі проміжки між нотами, «творити ритм зсередини», інакше виконання ніколи не зможе передати глибину змісту художнього твору.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19314
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.