Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Ольга Павлівна-
dc.contributor.authorBoіko, Olha Pavlivna-
dc.date.accessioned2024-06-05T11:27:49Z-
dc.date.available2024-06-05T11:27:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБойко О. Розвиток відчуття метро-ритму на уроках фортепіано. «ритмічні ігри» / О. Бойко // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 110-113.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19314-
dc.description.abstractУ фортепіанній педагогіці розвитку відчуття музичного ритму приділяється особлива увага. Ступінь зрілості, рівень майстерності піаніста-виконавця визначається вмінням переконливо і художньо правильно розшифрувати, «оживити» ритмічний запис твору, передати і розкрити задум композитора. Музичний ритм, динаміка та агогіка, на відміну від мелодії, гармонії є «власними» засобами виразності виконавця. Г.Г. Нейгауз говорив: «І ніколи не забувайте, що Біблія музиканта починається словами: «Спочатку був ритм». Виконання, позбавлене ритмічного стрижня – логіки часу та розвитку в часі, Г.Нейгауз вважав лише музичним шумом, у якому втрачено чи зіпсовано до невпізнанності музичну мову. К.М. Ігумнов бачив у вмінні знайти «живе ритмічне дихання» художню індивідуальність виконавця. На його думку, піаніст-виконавець повинен відчувати всі відхилення від метра і всі проміжки між нотами, «творити ритм зсередини», інакше виконання ніколи не зможе передати глибину змісту художнього твору.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвідчуття ритмуuk
dc.subjectрітмімічні ігриuk
dc.subjectуроки фортепіаноuk
dc.titleРозвиток відчуття метро-ритму на уроках фортепіано. «ритмічні ігри»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48.pdf2.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.