Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Ольга Павлівна-
dc.contributor.authorBoіko, Olha Pavlivna-
dc.date.accessioned2024-06-05T11:27:49Z-
dc.date.available2024-06-05T11:27:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБойко О. Розвиток відчуття метро-ритму на уроках фортепіано. «ритмічні ігри» / О. Бойко // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 110-113.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19314-
dc.description.abstractУ фортепіанній педагогіці розвитку відчуття музичного ритму приділяється особлива увага. Ступінь зрілості, рівень майстерності піаніста-виконавця визначається вмінням переконливо і художньо правильно розшифрувати, «оживити» ритмічний запис твору, передати і розкрити задум композитора. Музичний ритм, динаміка та агогіка, на відміну від мелодії, гармонії є «власними» засобами виразності виконавця. Г.Г. Нейгауз говорив: «І ніколи не забувайте, що Біблія музиканта починається словами: «Спочатку був ритм». Виконання, позбавлене ритмічного стрижня – логіки часу та розвитку в часі, Г.Нейгауз вважав лише музичним шумом, у якому втрачено чи зіпсовано до невпізнанності музичну мову. К.М. Ігумнов бачив у вмінні знайти «живе ритмічне дихання» художню індивідуальність виконавця. На його думку, піаніст-виконавець повинен відчувати всі відхилення від метра і всі проміжки між нотами, «творити ритм зсередини», інакше виконання ніколи не зможе передати глибину змісту художнього твору.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвідчуття ритмуuk
dc.subjectрітмімічні ігриuk
dc.subjectуроки фортепіаноuk
dc.titleРозвиток відчуття метро-ритму на уроках фортепіано. «ритмічні ігри»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.