Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19287
Назва: Сутність і компонентна структура вокально-методичної компетентності майбутніх фахівців
Автори: Казакова, А.
Ключові слова: вокально-методична компетентність
сутність
компонент
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Казакова А. Сутність і компонентна структура вокально-методичної компетентності майбутніх фахівців/ A. Казакова // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 58-60.
Короткий огляд (реферат): Зміни в сучасному світі вимагають від педагогів нових знань, умінь та навичок, отже викладачі повинні бути компетентними не лише у фаховій діяльності, але й у методиках викладання, відповідно до вимог сучасного освітнього процесу, мати достатній рівень методичної компетентності, щоб ефективно здійснювати вокальну та музичну підготовку учнів, що важливо не тільки для забезпечення високого рівня музичної освіти, але й для формування особистості учня в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19287
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf2.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.