Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19044
Назва: Використання структурно - логічних схем у викладанні філософії
Автори: Саєнко, Л. В.
Ключові слова: структурно-логічні схеми
філософія
заклади вищої освіти
види схем
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Л. В. Саєнко Використання структурно - логічних схем у викладанні філософії / Саєнко Л. В. // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 26-27 лютого 2024 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, І.С.Артемьєва, О.П.Ноздрова, П.П.: Університет Ушинського, 2024. С. 197-203
Короткий огляд (реферат): У статті зазначено, що структурно-логічні схеми під час викладання філософських дисциплін у закладах вищої освіти, дають можливість студентам наочно та зорово сприймати зміст і суть основних теоретичних питань, тем з філософії; надають процесу викладання конкретизацію й організованість; розвивають критичне мислення та пізнавальну активність здобувачів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19044
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Л.В. Саєнко.pdf2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.