Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19043
Назва: Наочність як ефективний засіб у навчанні граматики англійської мови школярів
Автори: Прокопенко, Г. С.
Ключові слова: засоби наочності
середня щкола
іноземна мова
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Г. С. Прокопенко Наочність як ефективний засіб у навчанні граматики англійської мови школярів / Г. С. Прокопенко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 26-27 лютого 2024 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, І.С.Артемьєва, О.П.Ноздрова, П.П.: Університет Ушинського, 2024. С. 191-197
Короткий огляд (реферат): У дослідженні зазначено, що наочність на заняттях з англійської мови виконує одну з найважливіших функцій – дидактичну, стимулююча та креативну функції, які підсилюють інтерес учнів до вивчення іноземної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19043
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Г.С. Прокопенко.pdf2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.