Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19040
Назва: Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя як внутрішньої передумови його творчої діяльності
Автори: Брянський, Г. Є.
Ключові слова: особистість
внутрішні передумови творчої діяльності
творчий потенціал
майбутні вчителі
формування творчого потенціалу
творча діяльність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Брянський Г. Є. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя як внутрішньої передумови його творчої діяльності / Г. Є. Брянський // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 26-27 лютого 2024 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, І.С.Артемьєва, О.П.Ноздрова, П.П.: Університет Ушинського, 2024. С. 171-178
Короткий огляд (реферат): У статті доведено необхідність формування творчого потенціалу особистості, зокрема майбутнього вчителя, як внутрішньої передумови творчої діяльності. Визначено сутність понять «творчий потенціал», «творча особистість», «обдарованість», види творчого потенціалу. З’ясовано структуру творчого потенціалу людини. Доведено роль мистецтва у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19040
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Г.Є.Брянський.pdf2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.