Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19032
Назва: Вектори психологічної корекції гіперактивності у дітей
Автори: Смокова, Ю. В.
Ключові слова: гіперактивність
причини гіперактивності
психологічна корекція
методи корекції гіперактивності
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Смокова Ю. В. Вектори психологічної корекції гіперактивності у дітей / Ю. В. Смокова // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 26-27 лютого 2024 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, І.С.Артемьєва, О.П.Ноздрова, П.П.: Університет Ушинського, 2024. С. 97-109
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність поняття «гіперактивність», її причини. Схарактеризовано вектори психологічної корекції гіперактивності та роботи педагогів з даною категорією дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19032
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ю.В. Смокова.pdf2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.