Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолинський, Борис Тимофійович-
dc.contributor.authorDolinsky, Borys Tymofiyovych-
dc.date.accessioned2019-03-21T17:34:16Z-
dc.date.available2019-03-21T17:34:16Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДолинський, Б. Т. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до формування здоров'язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності [Текст] : монографія / Б. Т. Долинський; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, ПНЦ НАН України. – Одеса : вид. М. П. Черкасов, 2010. – 269 с.-
dc.identifier.isbn978-617-590-006-2-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1902-
dc.description.abstractУ монографії висвітлено питання освіти в галузі здоров, подано теоретичне обґрунтування здоров’язбережувальної діяльності майбутніх учителів початкової школи, визначено види діяльності майбутніх учителів, спрямованих на збереження і зміцнення здоров’я, розроблено класифікацію здоров’язбережвальних навичок і вмінь, які формуються в молодшому шкільному віці. Визначено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок та вмінь у молодших школярів, побудовано експериментальну модель й подано змістовий аспект їхньої підготовки до здійснення здоров’язбережувальної діяльності в майбутній професійній діяльності. Призначено викладачам педагогічних вищих навчальних закладів, учителям-практикам початкової школи, студентам, науковцям.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкласифікація здоров’язбережувальних навичок і вмінь-
dc.subjectпсихофізіологічні засади формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь-
dc.subjectпоняття «здоров’я» і «здоровий образ життя»-
dc.subjectвалеологічна освіта-
dc.subjectclassification of healthcare-saving skills and abilities-
dc.subjectpsychophysiological principles of formation of healthcare-saving skills and abilities-
dc.subjectthe concept of "health" and "healthy lifestyle"-
dc.subjectvaleological education-
dc.titleТеоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльностіuk
dc.title.alternativeTheoretical and methodical principles of preparing future teachers for the formation of healthcare saving skills and skills of junior pupils in educational activities-
dc.typeOtheruk
dcterms.bibliographicCitationДолинський Б. Т. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів у навчально-виховній діяльності: [монографія] / Борис Тимофійович Долинський. – Одеса: Видавець М. П. Черкасов, 2010. – 265 с.-
Appears in Collections:Кафедра біології і охорони здоров’я



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.