Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗубрицька, С. П.-
dc.date.accessioned2024-04-10T09:33:02Z-
dc.date.available2024-04-10T09:33:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗубрицька С. П. Концептуальні засади Комплексної Стратегії розвитку Нерубайського академічного ліцею № 1 Нерубайської сільської ради / С.П.Зубрицька // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 26-27 лютого 2024 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, І.С.Артемьєва, О.П.Ноздрова, П.П.: Університет Ушинського, 2024. С. 5-18.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19021-
dc.description.abstractУ дослідженні зазначено комплексну Стратегію розвитку Нерубайського академічного ліцею №1 Нерубайської сільської ради, яка розроблена педагогічним колективом закладу за участю експертів швейцарсько-українського проєкту DECIDE «Децентралізація для розвитку демократичної освіти». Доведено актуальність концепції Стратегії розвитку, тому що вона базується на аналізі та моніторингу досяжності стратегічних цілей на рівні ЗЗСО (закладах загальної середньої освіти) та сприяє соціалізації особистості в демократичному суспільстві, актуалізує необхідність розвитку демократії в школі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectстратегія розвитку закладуuk
dc.subjectшвейцарсько-український проєкт DECIDEuk
dc.subjectШкола дієвої демократіїuk
dc.subjectПерспективний план Стратегії розвиткуuk
dc.titleКонцептуальні засади Комплексної Стратегії розвитку Нерубайського академічного ліцею № 1 Нерубайської сільської радиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
С.П.Зубрицька.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.