Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченкова, Марія Вікторівн-
dc.contributor.authorSavchenkova, Maria-
dc.date.accessioned2024-04-05T09:40:23Z-
dc.date.available2024-04-05T09:40:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСавченкова М. Особливості формування критичного мислення дітей старшого дошкільного віку / М. Савченкова // Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної конференції // Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик дошкільної освіти ; [відпов. секр. Н. Г. Каньоса]. - Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2023. - С. 270-275.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19014-
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема формування критичного мислення дітей дошкільного віку. Мислення кожної дитини (людини) розвивається і формується в процесі власної активності та пізнавальної діяльності. Воно завжди залежить від загального рівня пізнання, психічних особливостей та суспільства в якому виховується дитина. Мислення характеризується індивідуальними особливостями та підпорядковується психологічним закономірностям. У статті дається огляд поняття критичного мислення, його значення в сучасному світі та методики розвитку у дітей. Критичне мислення можна розвивати за допомогою різноманітних підходів, включаючи навчання, вирішення проблем та міркування. У сучасному швидкоплинному і постійно мінливому світі навички критичного мислення набувають все більшого значення. Це навички, необхідні для успіху в багатьох сферах, включаючи академічні досягнення, вирішення проблем, прийняття рішень та спілкування.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В.uk
dc.subjectкритичне мислення дітейuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectпізнавальна діяльність дитиниuk
dc.subjectосвітній процес,uk
dc.subjectвсебічний розвитокuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectповсякденне мисленняuk
dc.subjectметодики розвитку критичного мисленняuk
dc.subjectструктура занятьuk
dc.titleОсобливості формування критичного мислення дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savchenkova Maria.pdf3.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.