Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18996
Назва: Психолінгвістичні механізми емоційної регуляції навчальної діяльності
Автори: Чебикін, Олексій Якович
Chebykin, Oleksij Yakovych
Ключові слова: motivational and emotional manifestations
thinking and speaking actions
emotional triggers and effects
emotional-sensory experiences
emotional and communicative method
мотиваційно-почуттєві прояви
мисленнєво-мовленнєві дії
емоціогенні ситуації та ефекти
емоційно-почуттєві переживання
емоційно-комунікативні методи
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім “Гельветика”
Бібліографічний опис: Чебикін О. Я. Психолінгвістичні механізми емоційної регуляції навчальної діяльності / О. Я. Чебикін // Інсайт: психологічні виміри суспільства : наук. журн. / ред. кол. І. Попович, А. Гудімова, та ін. – Херсон: Видавничий дім “Гельветика”, 2023. – Вип. 10. – С. 117-137.
Короткий огляд (реферат): Дослідження спрямована на розкриття провідних психолінгвістичних механізмів, що характеризують взаємозв’язок мисленнєво-мовленнєвих та мотиваційно-почуттєвих проявів у процесі емоційної регуляції навчальної діяльності особистості. Об’єктом дослідження є психолінгвістичні особливості мисленнєво-мовленнєвих дій та мотиваційних проявів у пізнавальній діяльності особистості. Предмет дослідження – психолінгвістичні механізми взаємодії мисленнєво-мовленнєвих дій та мотиваційно-почуттєвих проявів у концепції емоційної регуляції навчальної діяльності. The purpose of the research is aimed at revealing the leading psycholinguistic mechanisms characterising the relationship between thinking and speaking actions and motivational and emotional manifestations in the process of emotion regulation of an individual’s educational activity. The research objects are psycholinguistic features of thinking and speaking actions and motivational manifestations in the cognitive activity of an individual. The research subjects are psycholinguistic mechanisms of the interaction between thinking and speaking actions and motivational and emotional manifestations in the conception of emotion regulation of educational activity. Results. It was revealed that motivational.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18996
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chebykin, Oleksij Yakovych.pdf64.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.