Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18992
Назва: Особливості проведення виробничої практики у закладах загальної середньої освіти для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня опп середня освіта (фізична культура)
Інші назви: Peculiarities of industrial practice in institutions of general secondary education for students of higher education of the second (master's) level secondary education (physical culture)
Автори: Башавець, Наталія Андріївна
Bashavets, Nataliia Andriivna
Ключові слова: середня освіта
фізична культура
підготовка
майбутні вчителі фізичної культури
магістр
secondary education
physical education
training
future teachers of physical education
master's degree
Дата публікації: 2023
Видавництво: Причорноморським науково-дослідним інститутом економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Башавець Н. А. Особливості проведення виробничої практики у закладах загальної середньої освіти для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня опп середня освіта (фізична культура) / Н. А. Башавець // Інноваційна педагогіка. - Вип. 63. Т. 1. - 2023. - С. 74-78.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх учителів фізичної культури, а саме її практичної складової. Обґрунтовано, що вчитель фізичної культури є не лише провідником ідей державотворення, висококультурним працівником, який має спеціальну педагогічну підготовку та спроможний професійно проводити навчально-виховну, методичну, організаційну та спортивно-масову роботу в закладах загальної середньої освіти, а й перш за все практик, який здатний формувати здоров’язбережувальні компетентності у своїх вихованців. Окреслено, що під час виробничої (педагогічної у закладах загальної середньої освіти) практики за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізична культура) у магістрів мають бути сформовані очікувані програмні результати навчання здобувачів, загальні та спеціальні компетентності, що підпорядковується меті та завданням практичної підготовки студентів. Наведено критерії оцінювання результатів практики здобувачів, а саме: ступінь виконання здобувачем завдань практики; якість знань, виявлених під час практики та їх відображення у звітній документації; рівень сформованості умінь та навичок практичної роботи здобувача освіти як майбутнього вчителя фізичної культури. Визначено, що загальна оцінка виробничої практики (у закладах загальної середньої освіти) є комплексною і включає результати оцінювання освітньої, виховної і спортивномасової роботи студентів- практикантів. Наведено результати опитування студентів щодо практичної цінності сформованих під час освітнього процесу професійних компетентностей та задоволеності організацією виробничої практики. The article is devoted to one of the urgent problems of training future physical education teachers, namely its practical component. It is substantiated that a physical education teacher is not only a leader of state-building ideas, a highly cultured employee who has special pedagogical training and is able to professionally conduct educational, methodical, organizational, and mass sports work in general secondary education institutions, but also, above all, a practitioner, who is able to form health-preserving competencies in his pupils. It is outlined that during production (pedagogical in institutions of general secondary education) practice in specialty 014 Secondary Education (Physical Culture) the expected programmatic results of study of the acquirers, general and special competence, which is subject to the purpose and tasks of practical training of students, should be formed. The criteria for evaluating the results of the trainees' practice are given, namely: the degree of the trainee's performance of practice tasks; quality of knowledge revealed during practice and their reflection in reporting documentation; the level of formation of skills and practical work skills of the student of education as a future teacher of physical culture. It was determined that the general assessment of industrial practice (in institutions of general secondary education) is comprehensive and includes the results of the assessment of educational, educational and sports-mass work of intern student.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18992
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bashavets Nataliia Andriivna.pdf234.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.