Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18976
Назва: Впровадження особистісно-орієнтованого підходу в новій українській школі
Автори: Башавець, Наталія Андріївна
Bashavets, Nataliia Andriivna
Баранова, І.
Ключові слова: НУШ
нова українська школа
система навчання
особистісно-орієнтований підхід
Дата публікації: 2021
Видавництво: Т.І.Бондар (гол.ред.) та ін. Мукачево : МДУ
Бібліографічний опис: Башавець Н.А., Баранова І. Впровадження особистісно-орієнтованого підходу в новій українській школі / Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 5 листопада 2021 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.І.Бондар (гол.ред.) та ін. Мукачево : МДУ, 2021 С.14-17.
Короткий огляд (реферат): Традиційна система навчання ґрунтується на ієрархічній структурі: автономне керівництво вчителя, підлеглість учня. Вона одноманітна за змістом, переважно неваріативна, планування змісту наповнення навчально-виховного процесу завжди лише централізоване, що потребувало вдосконалення. Сучасна школа, як і суспільство загалом, переживає складний період реформування, коли здійснюється рішучий поворот навчального закладу до особистості школяра. Така школа повинна поважати власну гідність кожного учня, його індивідуальну життєву мету, запити й інтереси, особистісну траєкторію оволодіння навчальним матеріалом, створювати сприятливі умови для самовизначення, самореалізації та саморозвитку особистості школяра
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18976
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bashavets.pdf4.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.