Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБашавець, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorBashavets, Nataliia Andriivna-
dc.contributor.authorФаріонов, В. М.-
dc.contributor.authorРоманенко, В. В.-
dc.contributor.authorБілогур, В. Є.-
dc.contributor.authorШтурба, В. В.-
dc.contributor.authorFarionov, V. M.-
dc.contributor.authorRomanenko, V. V.-
dc.contributor.authorBilogur, Vlada Yevheniivna-
dc.contributor.authorShturba, V. V.-
dc.date.accessioned2024-03-21T08:48:03Z-
dc.date.available2024-03-21T08:48:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБашавець Н. А. Особливості фахової підготовки майбутнього вчителя з фізичної культури / Н. А. Башавець, В. М. Фаріонов, В. В. Романенко, В. Є. Білогур, В. В. Штурба // «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»). - 2023. - Випуск № 13(27). - С. 438-450.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18965-
dc.description.abstractУ статті досліджуються особливості фахової підготовки майбутнього вчителя з фізичної культури. Зазначено, що в останні роки сучасне суспільство приділяє особливу увагу фізичному вихованню, оскільки воно може сприяти вирішенню низки завдань пов’язаних з формуванням духовно багатої, морально і фізично досконалої особистості, яка віддає перевагу активному і здоровому способу життя. Визначено, що фізична культура виконує в житті суспільства життєво важливу функцію, консолідуючи всі вікові групи населення, а особливо підростаючого покоління, навколо цінностей здорового способу життя. Обґрунтовано, що підготовка майбутніх вчителів до професійної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах вимагає зміни цілей, оновлення структури, змісту та організаційних форм вищої освіти. Сама підготовка передбачає професійний та особистісний розвиток фахівця, орієнтуючись на розвиток творчої особистості. Аргументовано, що головною особливістю професійної діяльності сучасного вчителя фізичної культури в загальноосвітніх навчальних закладах є перехід від традиційних групових форм та методів до індивідуального, творчого та особистісно-орієнтованого навчання, спрямованого на мотивацію учнів до фізичного розвитку і фізичної підготовленості та передачу знань у галузі фізичної культури, рухових умінь і навичок та здорового способу життя. Виділено основні компоненти, які потрібно сформувати та розвинути під час фахової підготовки майбутнього вчителя з фізичної культури. До особливостей фахової підготовки майбутнього вчителя з фізичної культури віднесено: формування та розвиток виділених компонентів; формування та розвиток зазначених компонентів повинен відбуватися комплексно; формування та розвиток всіх компонентів впливає на формування готовності до виконання професійної діяльності; особливу увагу потрібно приділяти проходженню практики та стажування, задля забезпечення «безболісної» адаптації до професійної діяльності. The article examines the peculiarities of professional training of future physical education teachers. It is noted that in recent years, modern society has paid special attention to physical education, as it can contribute to solving a number of problems related to the formation of a spiritually rich, morally and physically perfect personality who prefers an active and healthy lifestyle. It has been determined that physical culture performs a vital function in the life of society, consolidating all age groups of the population, especially the younger generation, around the values of a healthy lifestyle. It is substantiated that the preparation of future teachers for professional activities in general education institutions requires a change in goals, updating the structure, content and organizational forms of higher education. The training itself involves the professional and personal development of a specialist, focusing on the development of a creative personality. It is argued that the main feature of the professional activity of a modern physical education teacher in general education institutions is the transition from traditional group forms and methods to individual, creative and personality-oriented learning aimed at motivating students to physical development and physical fitness and the transfer of knowledge in the field of physical education, motor skills and healthy lifestyle. The main components that need to be formed and developed during the professional training of a future physical education teacher are highlighted. The peculiarities of the professional training of future physical education teachers include: formation and development of the selected components; formation and development of these components should be carried out comprehensively; formation and development of all components affects the formation of readiness for professional activity; special attention should be paid to internships and internships to ensure "painless" adaptation to professional activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»; Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління»; Громадська організація «Асоціація науковців України»uk
dc.subjectфізична культураuk
dc.subjectмайбутній вчительuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectphysical educationuk
dc.subjectfuture teacheruk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjecthealthuk
dc.subjectlearninguk
dc.titleОсобливості фахової підготовки майбутнього вчителя з фізичної культуриuk
dc.title.alternativePeculiarities of professional training of future physical education teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PECULIARITIES OF PROFESSIONAL.pdf12.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.