Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18958
Назва: Підготовка майбутніх вчителів математики до візуалізації освітнього процесу
Автори: Папач, Ольга Іванівна
Papach, Olha Ivanivna
Моторіна, Валентина Григорівна
Motorina, Valentyna Hryhorivna
Ключові слова: майбутні вчителі математики
візуалізація освітнього процесу
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: В.Г.Моторіна, О.І.Папач Підготовка майбутніх вчителів математики до візуалізації освітнього процесу// «Сучасна освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих». Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Переяслав, 7-8 березня 2024.
Короткий огляд (реферат): Революційні зміни останніх років у всіх без винятку галузях науки і техніки призвели до появи покоління дітей з ґаджетами в руках та з «кліповим» мисленням. Врахування цих особливостей знайшло своє відображення в змісті освітніх реформ, в тому числі і в вітчизняній освіті через реалізацію основних положень концепції НУШ. Вчительство має розв’язувати одночасно декілька проблем. З одного боку у Державному стандарті базової середньої освіти (2020) при реалізації завдань математичної освітньої галузі передбачено формування низки загальних та предметних вмінь. З іншого боку сучасний освітній процес значною мірою має бути побудований на основі візуалізації навчальної інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18958
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motorina, Papach.pdf690.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.