Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18957
Назва: Деякі аспекти методики підгоотовки майбутніх учителев математики до формування підприємливості та фінансової грамотності учнів базової
Автори: Папач, Ольга Іванівна
Papach, Olha Ivanivna
Моторіна, Валентина Григорівна
Motorina, Valentyna Hryhorivna
Ключові слова: наскрізна змістова лінія «Підприємливість та фінансова грамотність»
ключова компетентність «Підприємливість та фінансова грамотність»
підготовка майбутніх вчителів математики
математичні задачі з фінансовим змістом
порівняльній аналіз модельних навчальних програм
економічні задачі
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: В.Г.Моторіна Деякі аспекти методики підгоотовки майбутніх учителев математики до формування підприємливості та фінансової грамотності учнів базової / О. І. Папач, В. Г. Моторіна // Фахове видання. Актуальні питання природничо-математичної освіти. Збірник наукових праць Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка. Випуск 2 (22), 2023. С. 123 – 133.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються деякі аспекти методики підготовки майбутніх вчителів математики до формування наскрізної змістової ліній «Підприємливість та фінансова грамотність» на основі досвіду кафедри математики і методики її навчання ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського». Досвід накопичено за умов відсутності окремої методичної дисципліни, в рамках якої б відбувалась підготовка майбутніх вчителів математики до формування підприємливості та фінансової грамотності учнів базової школи. Тому було здійснено певний трансфер методики формування цієї ключової компетентності в курс методики математики та дисципліни «Технології навчання математики в умовах НУШ» в ході їх вивчення. Для створення цілісного сприйняття змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» та моделювання відповідних видів навчальної діяльності учнів студенти проводили порівняльний аналіз модельних навчальних програм з математики для 5-6 класів та модельних навчальних програм з алгебри для 7-9 класів щодо способів реалізації наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність», запропонованих авторами; аналізували очікувані результати навчання до окремих тем та розділів; підбирали математичні задачі фінансового змісту та методику їх розв’язування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18957
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motorina.pdf855.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.