Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18914
Назва: Використання lego-технології в освітньому процесі нової української школи
Автори: Колбіна, Людмила Анатоліївна
Колбина, Людмила Анатольевна
Kolbina, Liudmyla Anatoliivna
Ключові слова: lego-технології
освітній процес
нова українська школа
НУШ
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Колбіна Л. Використання lego-технології в освітньому процесі нової української школи / Л. Колбіна / Сучасні форми і методи організації освітнього процесу в умовах цифрової трансформації: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2023. С. 54-56
Короткий огляд (реферат): Виклики, що стоять перед сучасною початковою школою, зумовили розроблення Концепції Нової української школи – документа, який проголошує збереження цінностей дитинства, необхідність гуманізації навчання, особистісного підходу, розвитку здібностей учнів, створення освітньо-предметного середовища, що в сукупності забезпечують психологічний комфорт і сприяють вияву творчості дітей. З метою реалізації ідеї Нової української школи, передбачено використання LEGO-технології в освітньому процесі для молодших школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18914
Розташовується у зібраннях:Сучасні форми і методи організації освітнього процесу в умовах цифрової трансформації: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolbina.pdf3.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.