Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18912
Назва: Формування ключових компетентностей молодших школярів засобами технології «flipped classroom»
Автори: Зорочкіна, Т. С.
Ключові слова: flipped classroom
компетентність
формування компетентностей
молодші школярі
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Зорочкіна Т. Формування ключових компетентностей молодших школярів засобами технології «flipped classroom» / Т. Зорочкіна / Сучасні форми і методи організації освітнього процесу в умовах цифрової трансформації: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2023. С. 48-50
Короткий огляд (реферат): Перед початковою школою постає завдання виховувати особистість, яка здатна приймати відповідальні рішення, працювати в команді, критично мислити, розв’язувати проблеми, самореалізовуватися тощо. Освітній процес має бути ефективним і продуктивним, мотивувати до процесу освоєння матеріалу і формування ключових компетентностей молодших школярів, зазначених у Концепції Нової української школи: уміння вчитися; загальнокультурна; громадянська; здоров’язбережувальна; компетентності з ІКТ; соціальна. А тому сучасна освіта направлена на пошук інноваційних технологій навчання, які були б ефективними і задовольняли потреби суспільства, при цьому не відмовлятися від перевірених часом традиційних методів навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18912
Розташовується у зібраннях:Сучасні форми і методи організації освітнього процесу в умовах цифрової трансформації: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zorochkina.pdf3.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.