Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18903
Назва: Освітній процес і праворозуміння: щодо оптимізації пізнання
Автори: Vecherova, Eugeniya Mykolayivna
Вечерова, Євгенія Миколаївна
Ключові слова: освітній процес
праворозуміння
оптимізація пізнання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Вечерова Є. Освітній процес і праворозуміння: щодо оптимізації пізнання / Є. Вечерова / Сучасні форми і методи організації освітнього процесу в умовах цифрової трансформації: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2023. С. 23-26
Короткий огляд (реферат): До сьогодні у правознавстві не з'ясованою є проблема легітимації державно-правових процесів. За таких обставин відкритим, а подекуди й риторичним продовжує залишатися наступне запитання: «Чому люди мають підкорюватися праву і чому вони це роблять?», яке актуалізується ще більше, коли йдеться про кримінальне право, котре є не чим іншим, як легітимованим насильством з боку держави. Адже там, де суспільство може обійтися без насильства, немає необхідності у кримінальному праві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18903
Розташовується у зібраннях:Сучасні форми і методи організації освітнього процесу в умовах цифрової трансформації: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vecherova.pdf3.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.