Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18846
Назва: Глобальна адаптація у бізнесі
Автори: Врайт, Галина Яківна
Врайт, Галина Яковлевна
Vrait, Halyna Yakivna
Гавриш, Н.
Ключові слова: бізнес
адаптація
стратегії
культури
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Врайт Г. Глобальна адаптація у бізнесі / Г. Врайт, Н. Гавриш / Південноукраїнські наукові студії : програма та матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Одеса, 04-05 грудня, 2023 р.) / відпов. за випуск Петінова О. Б. Одеса, 2024. С. 62-65
Короткий огляд (реферат): Глобальна адаптація у бізнесі – це процес модифікації стратегій, структур, продуктів чи послуг під впливом глобального середовища та різноманітних культур. Цей процес передбачає врахування різних аспектів, таких як культурні особливості, законодавство, економічні умови та інші фактори в різних країнах та регіонах. Глобальна адаптація спрямована на створення ефективних та конкурентоспроможних стратегій, які враховують усі аспекти міжнародного бізнесу та дозволяють підприємствам успішно функціонувати в різних культурних та економічних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18846
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (4-5 грудня 2023 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vrait, Havrysh.pdf294.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.