Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18793
Title: Методологічні орієнтири розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Руденко, Юлия Анатольевна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: виразне мовлення
вихователь дошкільного закладу
майбутні вихователі дошкільного закладу
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Руденко Ю. А. Методологічні орієнтири розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Ю. А. Руденко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 423-424.
Abstract: У тезах розкрито методологічні орієнтири розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Серед методологічних законів у започаткованому дослідженні було задіяно такі: закон соціальної зумовленості мети, змісту, форм і методів розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів у відповідному освітньому середовищі; взаємозв’язку навчання і творчої реалізації здобутих знань, умінь і навичок щодо виразного мовлення кожною індивідуальною особистістю; цілісності і єдності навчально-виховного процесу щодо увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів; взаємозв’язку теорії та практики в розвитку виразного мовлення майбутніх вихователів, що дозволило внести відповідні зміни до організації педагогічної практики майбутніх вихователів; активної діяльності, реалізація якого відбулась у визначенні педагогічних умов дослідження.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18793
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rudenko Yuliia Anatoliivna.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.