Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18707
Назва: До визначення поняття «художньо-творча компетентність учнів»
Автори: Овчаренко-Пєшкова, Олена
Ключові слова: художньо-творча компетентність учнів
художня компетентність
реалізація творчого потенціалу
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Овчаренко-Пєшкова О. До визначення поняття «художньо-творча компетентність учнів» / О. Овчаренко-Пєшкова // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― с. 97-99.
Короткий огляд (реферат): Інтенсивний рух світової спільноти до науково-технічного прогресу, євроінтеграційні культурні й освітні реформи в Україні зумовлюють необхідність формування мистецької компетентності учнів закладів загальної середньої освіти, здатних до творчо-пізнавальної і художньо-практичної діяльності у визначеному виді мистецтва. Важливою складовою структури компетентностей, що опановується учнями на уроках музичного мистецтва є художньо-творча компетентність. Для осягнення значення формування зазначеної компетентності, нами було проаналізовано такі поняття: художня, творча та художньо-творча компетентність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18707
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
97-99.pdf1.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.