Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18693
Назва: 声乐作品的艺术解释作为一个教学问题
Інші назви: Художня інтерпретація вокальних творів як педагогічна проблема
Автори: Сунь Кеао
孙 克 奥
Ключові слова: інтерпретація
художня інтерпретація
музична педагогіка
майбутні вчителі музичного мистецтва
учні-вокалісти
诠释
艺术诠释
音乐教育学
未来音乐教师
声乐学生
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сунь Кеао Художня інтерпретація вокальних творів як педагогічна проблема / Сунь Кеао // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― с. 51-54.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі художньої інтерпретації вольних творів у контексті музично-педагогічної науки та практики. У ході теоретичного огляду наукової літератури, дотичної проблемі дослідження, з’ясовано, що поняття «художня інтерпретація» введено в науковий дискурс з метою виокремлення виконавської інтерпретаційної діяльності в галузі мистецтва. Встановлено, що навички художньої інтерпретації розуміються науковцями як важлива якість і значуща характеристика учня-співака, а проблема формування навичок художньої інтерпретації вокальних творів в учнів-співаків мистецької школи є насущною й викликає стійкий інтерес серед науковців і педагогів-вокалістів. 本文致力于在音乐教学科学和实践的背景下对自由作品进行艺术解释的问题。在对与我们研究问题相关的科学文献进行理论回顾的过程中,我们发现“艺术解释”的概念被引入到科学话语中,其目的是区分艺术领域中的解释活动。科学家们已经确定,艺术诠释技巧是学生歌手的重要品质和显着特征。艺术院校学生歌手对声乐作品的艺术诠释技巧的培养问题一直是科学家和声乐教师感兴趣的问题
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18693
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
51-54.pdf1.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.