Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18671| Title: | Методичні рекомендації до проведення практичних, семінарських занять та організації самостійної роботи з дисципліни «Методика навчання математики в закладах загальної середньої освіти (профільна школа)» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Математика) |
| Authors: | Папач, Ольга Іванівна Papach, Olha Ivanivna Моторіна, Валентина Григорівна Motorina, Valentyna Hryhorivna |
| Keywords: | методичні рекомендації практичні заняття лабораторні заняття самостійна робота профільна школа математика |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Методичні рекомендації до проведення практичних, семінарських занять та організації самостійної роботи з дисципліни «Методика навчання математики в закладах загальної середньої освіти (профільна школа)» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Математика) / укладачі В. Г. Моторіна, О. І. Папач. – Одеса, Університет Ушинського, 2024. 57 с. |
| Abstract: | Предметом дисципліни «Методика навчання математики в закладах загальної середньої освіти (профільна школа)» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014 Середня освіта (Математика) є освітній процес з математичних дисциплін в профільній школі. Мета навчання – формування у магістрантів комплексу уявлень про методичні особливості викладання навчальної дисципліни «Математика» в профільній школі та ознайомлення з основними категоріями методики навчання математики. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18671 |
| Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Papach Olha Ivanivna.pdf | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.